Lugn eftermiddag

Sitter vid datorn en stund nu :)
Precis sövt lillan

Hade folk från peab här hela förmiddagen
De har tätat om alla fönster
Så nu ska det förhoppningsvis inte dra så förbannat ;)
De va så snälla och fixade även balkondörr och sovrumsdörr
Trots de inte hade det på sin lista :)

Morbror och min kusin Nova kom hit och passade lillan en sväng
Jag var tvungen att åka ut till Willys och handla
Lånade morbrors bil
Och så tog de hand om lillan så slapp jag ha med henne
Går lite fortare ensam ;)

Nu har jag proppat frysen full med torsk, kyckling, köttfärs, räkor, blomkål och broccoli
Och kylen är full med ägg, grädde, cremefraishe, majonäs osv.
Nu ska jag kunna äta min LCHF diet utan problem
Köpte dock lite konstiga saker som jag ej brukar ha, parmansanost, fetaost och sånt
Får se om lilla kräsna jag kan äta det.. :P
Hoppas på det, recepten låter ju goda iaf.

Ne nu ska jag läsa mina dagliga bloggar :)

Bjuder på några bilder på min älskade Celine


Lillfisan för ca 2 månader sen


En stor tjejja ligger och tittar på tv :P


Lillfisan provar sitt hårband ;)


En trött lillfisan, sussar så gott i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan!

Vad tösen blivit, å såå söt! Hoppas allt är bra med er!

2010-11-26 @ 15:25:02
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0