Utan lillfisan

Nicco tog lillfisan ich gick bort till sin mor
Kanske va på tiden att tanten fick se sitt barnbarn igen
Men jag stannar med glädje hemma :)
Är inte så van vid att vara utan lillan
Blir så tyst och konstigt hemma.
Men måste även få säga att det är väldigt skönt

Jag ska göra mig i ordning
Jessica kommer sen och då ska vi upp till hennes mor en sväng
Vi ska gå och handla onyttigheter
Det är ju faktiskt lördag;)
Och på måndag börjar ju på LCHF så då blir det inget godis alls för min del
Inte förens jag nått min målvikt iaf ;)
Men mer om det en annan gång.
Nicco ska iväg med jobbet ikväll
Käka på resturang och dricka öl :)
Så jag och Jessica ska mysa lite
Därav onyttigheterna.

Nehe nu är det dags att göra mig ordning
Kan ju inte se ut såhär
Måste bli människa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0